OZAN DER 20. Genel Kurulu Gerçekleştirildi

OZAN DER 20. Genel Kurulu Gerçekleştirildi

Halk Ozanları Kültür Derneği 20. Genel Kurulu Gerçekleştirildi

 

Halk Ozanları Kültür Derneği 20. Genel Kurulu, 18 Eylül 2021 Cumartesi günü saat 13.00'den itibaren Halk Ozanları Kültür Derneği (OZAN DER) binasında Mahzuni Şerif Salonunda gerçekleştirildi.

Açılış, yoklama ve saygı duruşundan sonra Ali Ballıktaş divan başkanı, Bahri Kılıç ve Hüseyin Güngör yazman seçildiler.

Sunulan Yönetim Kurulu Raporu, Denetleme Kurulu Raporu ve tahmini bütçe raporlarının sunumları oy birliği ile onaylandı.

Yeni yönetim, denetim ve danışma kurulu üyelikleri seçimi yapıldı.

Yönetim ve denetim kurulları aşağıdaki biçimde oluştu.

 

Yönetim Kurulu Üyeleri:

Başkan: Kamber Nar

Başkan Yardımcısı: Hüsnü İyidoğan

Sekreter: Sinan Daştan

Sayman: Ali Özkan

Üyeler: Mehmet Ali Eröksüz, Ümit Özdizlekli, Ali Haydar Cankurtaran

 

Denetim Kurulu Üyeleri:

Kenan Şahbudak, Bahri Çelik, Leyla Ulusu

 

Danışma Kurulu Üyeleri:

İsmail İpek, İsmail Nar, Selahattin Dündar, İbrahim Emici, Ali Ballıktaş

 

Yeni yönetim kurulu, önümüzdeki üç yıl içinde yapılacak çalışmaları görüşmek üzere yakın hafta içinde toplanarak çalışmalara başlanacak.

 

Halk Ozanları Kültür Derneği (OZAN DER) Hakkında

 

Bir ozan örgütlenmesi olarak yarım yüzyıla yaklaşan süreden beri etkinliklerini sürdüren Halk Ozanları Kültür Derneği (OZAN-DER) 1974 yılında Ankara'da kuruldu.

Geçici kurucu başkan Hüseyin Çırakman ve üyeler Müslüm Dalkılıç, Murat Güvendik, Haşimi Aslıhak, Ali Gürbüz, Sadık Doyuran, Emini Düştü, Hüseyin Hökelek 25 Nisan 1974 günü saat: 19.00'da Malatyalı ozan Ali Gürbüz’ün Âşık Matbaası’nda (Anafartalar Caddesi Güvercin Sokak No: 8, Altındağ-Ankara) toplanarak Halk Ozanları Kültür Derneğini fiilen kurmuşlardır.

Hüseyin Çırakman (Başkan), Müslüm Dalkılıç (Başkan Yardımcısı), Emini Düştü (Yazman), Ali Gürbüz (Sayman) olarak oy birliği ile seçilmişler ve ilk yönetim kurulu olarak çalışmalarına başlamışlardır.

Dernek Adakale Sokak, 8/9 Yenişehir Çankaya adresinde bulunuyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OZAN-DER'den 'Deyişlerin Dili' Etkinliği

Ozan-Der 50. Yılını Kutluyor

Malatyalı Ozan Yeniden Başkan